Fredag 28 februari 09.38

Hej på er.

Vi hade en rolig utekväll med malmökillarna och åkte sedan hem och somnade gott i vårt fina rum.
Frukostbuffen gjorde oss lite besviken men det fanns goda pannkakor iallafall. Här borta är dom liksom mat till frukost. Kyckling och ris/nudlar finns alltid på deras frukostmenyer så det var vad denna frukost mestadels bestod av.

Sen låg vi vid solen några timmar, sen gick Anna o Emelie o duschade och jag gick till gymmet. Dagen innan sprang jag 5km och denna gång 6km, är fan nöjd med tanke på att jag knappt trodde jag skulle orka ca 3km. Riktigt skönt i kroppen! Sen gjorde vi oss iordning och runt 19 åkte vi till flygplatsen med Anna.
Det var fan de värsta. Usch vad vi grät. Det är så jävla surt att hon är hemma nu. Vill ha henne hos oss!!

Efter vi vinkat av henne åt Emelie och jag på flygplatsen, vi såg ut helt förstörda ut haha... Sedan åkte vi tillbaka, bunkrade upp med godsaker och tröståt hela kvällen.

Igår fick vi godare frukost. Tack vare oss själva. Vi hade köpt yoghurt dagen innan som vi hade i kylen, så det tog vi med oss och åt goda pannkakor till. Perfekt! Sedan checkade vi ut och åkte tillbaka till Gora hotellet.
Bella Ida och Josse har åkt vidare till några andra öar, Emelie och jag kommer stanna här på Bali och möts upp tjejerna på Gili öarna om några dagar.

Vi la oss vi poolen, tog en powernap efter duschen och gick sedan iväg för att hitta en rooftop som vi sett när våran taxi inte hittade till vårat hotell.
Det var såå mysigt där. Det finns en pool där de brukar vara poolparty så får se om vi går dit idag. Vi åt Iallafall god mat och drack endel drinkar. Personalen älskade oss så vi trivdes perfekt.

Tidigt läggdags och nu vaknade vi upp till spöregn men låter som att det har slutat nu. Får se vad vi hittar på idag.

Tisdag 25 februari 15.36

Senaste nytt.

Vi har chillat vidare vid poolen och ätit god mat, kollat hockey final, hängt i köpcentret brevid, ätit pannkakor och spenderat endel tid på olika sjukhus.

Det är tyvärr så att Anna har blivit sjuk. Vi har varit på sjukhuset och fått rådgivning och gjort röntgen. Hon har haft detta förut men behöver opereras. Hon kommer åka hem till Sverige inom ett par dagar. Vi har gråtit och gråtit och önskar det fanns något att göra för att hindra detta. Men sjukvården här är för osäker och alla(läkare på Bali, hemma, försäkringsbolag, föräldrar) rekommenderar att åka hem. Det är så himla himla tråkigt. Vi har ca 20 dagar kvar... Vill inte vara här utan henne ju

Jag Anna och Emelie bestämde oss för att göra det bästa av den tiden vi har kvar här med Anna. Så idag checkade vi in på ett 4 stjärnigt hotell för att få äta frukostbuffé, sova i vita lakan, få roomservice (och gymma!!). Vi trivs bra här. Ligger nu vd poolen och tar det lugnt.

Imorse körde jag Bella Josse ida träning i poolen igen. Så skönt att röra på sig. Vi alla har haft träningsvärk sen sist så det är grymt.
Sen åt vi pannkakor till frukost, lyxigt.

snart ska jag gymma (inatt drömde jag om att jag sprang på löpband, ska bli så skönt!) sen ska vi göra oss iordning för kvällen och åka tillbaka till de andra brudarna för ikväll är det utgång. Malmö killar är här på Bali nu så kanske får vi med oss dem.

Detta är en Monster portion med svenska köttbullar, potatismos, brunsås och lingon på ett ställe precis vid oss. Där så jävla gott, dock var dessa 30 köttbullar till Anna och Emelie haha!!
Favoritpannkakorna aka dagens frukost.
Och under är det bilder från poolträning.

Och såhär mycket kostar det att äta en middag på Bali

Liknande inlägg

Lördag 22 februari 21.41

Förra i lägget har jag försökt få upp i ett dygn nu och äntligen funkade det. Här kommer fler bilder

Idag samlades vi vid poolen 09.00 för morgonträning i poolen och det var faktiskt jobbigt. Kommer känna av lite i kroppen imorgon!
Sedan fick vi ett par timmar i solstolarna innan det började regna så vi sprang iväg till ett köpcentrum här i närheten. Älskar att Zara Topshop Mango och liknande affärer finns lite överallt här.
Jag Anna Emelie strosade runt ganska många timmar eftersom regnet inte gav sig. Men åt gjorde vi också. Alltså kolla dessa pannkakor är de värsta bästa underbaraste jag ätit. Den ena är fylld med varmt jordnötssmör och krossade jordnötsbitar, toppat med caramelsås och vaniljglass och den ena är fylld med varm cream cheese, toppad med varma blåbär och vaniljglass. Dördördör. Dit kommer vi definitivt gå igen, måste smaka alla sorter..

Sen simmade jag några längder och plaskade runt i poolen innan det var daga för dusch och käk. Nu blir det tidig läggdags för imorgon väntar en stor uppgift..

mitt hår blir både långt och blont (kolla topparna!!) här borta och jag älskar det. Slitet som tusan dock..